Nusa Dua - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Michael Haas - WaarBenJij.nu Nusa Dua - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Michael Haas - WaarBenJij.nu

Nusa Dua

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

27 Augustus 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dinsdag 26 augustus
Vandaag de laatste dag in Nusa Dua en wat doe je op zo'n laatste dag, inderdaad werken aan ons kleuren schema, we hebben begrepen dat de herfst in Nederland dit jaar vroeg is begonnen.
Na het uitgebreide ontbijtbuffet worden we met een kleine open vrachtauto, waarbij de wind heerlijk door je haar heen wappert, naar het strand van Nusa Dua gebracht.
Het strand heeft mooi wit zand en helder water, snel reserveren we een aantal strandbedjes aan de vloedlijn en het zonnen kan beginnen.
De kids voetballen wat en maken een strandwandeling langs de kust. Lokale vissers halen zeewier uit het water en Monique koopt, na wat onderhandelen, nog een mooie Sarong.
Vandaag lunchen we heerlijk op het strand en in de loop van de middag heeft de zon zijn werk gedaan en gaan we weer terug naar ons hotel.
Het hotel is prima voor een paar laatste ontspannen dagen, maar mist wel het echte Bali gevoel wat we in de kleine hotels gedurende onze reis hadden ervaren. We zijn blij dat we zo alle verschillende facetten van Bali hebben kunnen meemaken.
'S avonds wil Jamie graag nog een keer de stad in om te eten. De keuze is reuze en we hebben snel een restaurantje gevonden met live muziek. Heerlijk om die Balinezen in hun beste Engels hits van de jaren 80 te horen zingen. We genieten hier voor de laatste keer van de fantastische Balinese keuken.
Morgen begint onze terugreis via Kuala Lumpur, Dubai waarna we donderdagavond rond 20.00 uur zullen landen op Amsterdam.

Woensdag 27 augustus
Vandaag zullen we beginnen aan de terugreis. We vliegen pas vanmiddag, dus in de ochtend is er nog tijd om een laatste plons in het zwembad te maken. Na onze laatste fruit shake wordt het toch echt tijd om de spullen bij elkaar te zoeken en onze laatste schone kleding aan te trekken.
We hebben nu toch wel weer zin om naar Nederland te gaan, ondanks het koele natte weer is het na drie weken rondreizen en leven uit de koffer toch wel een lekkere gedachte om straks weer thuis te zijn en familie, vrienden vol trots onze foto's, film en onze fantastische verhalen te vertellen, maar zover is het nog niet eerst nog een flink aantal kilometers vliegen.
Vanavond vieren we onze laatste vakantie avond in Kuala Lumpur.

Groet vanuit het vliegtuig ergens tussen Bali en Maleisië.

• 27 Augustus 2014 - 22:19

Trudy En Rob:

Wij vinden het ook gezellig als jullie na zo'n heerlijke vakantie weer terug naar Nederland komen. Dus welkom thuis en wij zijn reuze benieuwd naar jullie foto's en filmpjes.

Knuffel opa/oma, Rob en Trudy

Tags: Nusa Dua