Nog twee weken - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Michael Haas - WaarBenJij.nu Nog twee weken - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Michael Haas - WaarBenJij.nu

Nog twee weken

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

20 Juli 2018 | Nederland, Wassenaar

Nog ruim een week en dan staat de volgende verre reis op het programma. Deze keer gaan we terug naar ons favoriete vakantieland Indonesië!
Op de heenreis zullen we 24 uur vertoeven op Taipei, de hoofdstad van Taiwan. Net voldoende tijd om te Night Market te bezoeken.

Na deze stop zullen we doorvliegen naar Jakarta om vervolgens na ruim drie weken te eindigen op geweldig Bali.

We gaan vulkanen, de Borobudur, rijstvelden, theeplantages en vele andere hoogtepunten ervaren.

Op deze reis zullen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

Nog een weekje werken en dan op naar het avontuur!

• 20 Juli 2018 - 18:19

Jeff De Haas:

Veel plezier met de voorpret en nog meer plezier gewenst tijdens jullie mooie reis. Geniet ervan met zijn allen!

• 21 Juli 2018 - 08:59

Trudy De Haas:

Erg leuk om jullie te kunnen volgen, ik ga genieten van jullie rondreis! Alvast een hele fijne vakantie met elkaar.

Groetjes (oma) Trudy

• 28 Juli 2018 - 08:14

Quintie11:

Hoi papa ik heb er heel veel zin in en het was een mooi eerste reisverslag